1. გამეორება
2. პროექტის გეგმაზე მუშობა
ა) სტანდარტის დადგენა
ბ) მიზნის განსაზღვრა
გ) მიმართულების მიმცემი კითხვები
გავიმეორეთ წინა ტრენინგის მასალა. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე , გავეცანით სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებს, რომელთა მიღწევაც გვსურს, მათზე დაყრდნობით დავისახეთ სასწავლო მიზნები 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე დაფუძნებით, რომელთა გარშემოც შევძლებთ გამოვკვეთოთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რითაც შევძლებ მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარ-ჩვევები და შეძლონ თემატიკის სიღრმისეული გაგება.
გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს. ბლუმის ტაქსონომიის ზმნებს.
2. პროექტის გეგმაზე მუშობა
ა) სტანდარტის დადგენა
ბ) მიზნის განსაზღვრა
გ) მიმართულების მიმცემი კითხვები
გავიმეორეთ წინა ტრენინგის მასალა. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე , გავეცანით სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებს, რომელთა მიღწევაც გვსურს, მათზე დაყრდნობით დავისახეთ სასწავლო მიზნები 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე დაფუძნებით, რომელთა გარშემოც შევძლებთ გამოვკვეთოთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რითაც შევძლებ მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარ-ჩვევები და შეძლონ თემატიკის სიღრმისეული გაგება.
გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს. ბლუმის ტაქსონომიის ზმნებს.
No comments:
Post a Comment