1.გამეორება.
2. საავტორო უფლებები და გამოყენებული ლიტერატურის შაბლონები
3. ურთიერთშეფასება- კომენტარები ბლოგზე.
4. მუშობა ბლოგში- გაჯეტები- მოსწავლის ბლოგის შექმნა, სურათის გაჯეტი, სიის გაჯეტი.
გავიმეორეთ წინა მასალა. განვსაზღვრეთ როგორ მოვახერხებთ ჩვენს სასწავლო პროექტში 21-ე საუკუნის უნარების ინტეგრირებას.
შევინახეთ და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის ფორმა იოლად ხელმისაწვდომი მასალების გამოყენებისას, საავტორო უფლებების დაცვის მიზნით გავაკეთეთ ინტერნეტიდან გადმოწერილი მასალის დოკუმენტირება.
შევაფასეთ ერთმანეთის ბლოგები და გავაკეთეთ კომენტარები. გავიმეორეთ ბლოგის შექმნა , სურათების ჩასმა. ვისწავლეთ გამოკითხვისა და სურათის გაჯეტების დამატება. შვქმენით მოსწავლის ბლოგი.
2. საავტორო უფლებები და გამოყენებული ლიტერატურის შაბლონები
3. ურთიერთშეფასება- კომენტარები ბლოგზე.
4. მუშობა ბლოგში- გაჯეტები- მოსწავლის ბლოგის შექმნა, სურათის გაჯეტი, სიის გაჯეტი.
გავიმეორეთ წინა მასალა. განვსაზღვრეთ როგორ მოვახერხებთ ჩვენს სასწავლო პროექტში 21-ე საუკუნის უნარების ინტეგრირებას.
შევინახეთ და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის ფორმა იოლად ხელმისაწვდომი მასალების გამოყენებისას, საავტორო უფლებების დაცვის მიზნით გავაკეთეთ ინტერნეტიდან გადმოწერილი მასალის დოკუმენტირება.
შევაფასეთ ერთმანეთის ბლოგები და გავაკეთეთ კომენტარები. გავიმეორეთ ბლოგის შექმნა , სურათების ჩასმა. ვისწავლეთ გამოკითხვისა და სურათის გაჯეტების დამატება. შვქმენით მოსწავლის ბლოგი.
No comments:
Post a Comment